Sunday, February 1, 2009

yeahaaa..wawa da dapat lense baru..hehe,..tahniah wawa


lense baru wawa...tahniah wawa

salam kawan2 ku semua..korang ingat x post yang dlu pasal lense wawa fuad yang terjatuh dan pecah tu..hehe....nak habaq nie,dia dah ada lense baru..banyak plak duit dia..hahahaha...waahhhh kembali berphotography la lepas nie wawa..hehe...aku harap lense wawa x la jahanam lagi..ngeri plak aku dengar..duit tu wawa...bleh makan sebulan ooo....huhu..kalau pecah sebab shoot muka aku xpa jugak..sebab aku tau yang aku nie kacak terlampau..hahahaha....gurau je wawa..jangan dok maki aku plak..kang aku curi lense baru hang..aku gam dengan lense aku..lagi panjang..hahaha...ok la wawa...da ada lense tu jangan la lupa ajak aku bila nak p shoot k..x pon belanja aku makan kat kepayang dah la.. huhu...wawa,jagala lense tu elok2...bukan senang nak beli...nanti senang2 aku melawat lense baru hang noh..hahaha..ok la..aku nak p kencing nie...takut kencing atas tilam lak satgi..haha..nunite semua.... mmuahhhh!!!

2 comments:

Omaw Rozduan said...

haaaaa.
dia beli 18-55 gak ke?
rugi ah mcm tu.
kasik upgrade tgk.

eD love photographY said...

yup..
nak wat cmne kan..
hehe...
pompuan..
xpe2...
asalkan nama lense suda la..
hahaha..
bleh gak snap..
go go wawa