Tuesday, February 3, 2009

kenapa dengan aku...

aku tak tau apa nak jadi dengan nsib aku...banyak sangat masalah...berat sangat masalah..kadang2 fikir mati je lebih baik..tapi bila fikir bunuh diri tu dosa besar dan aku akan lebih azab bila mati,cepat-cepat aku istighfar...hurmmm....aku rasa x perlu la aku critakan kat sini apa masalah aku..cukup la aku dapat luahkan perasaan aku dalam blog nie...korang,aku dah macam hilang semangat nak belaja...ayah dengan mak aku pun da macam kecewa dengan aku...semalam aku col dorang langsung xnak cakap dengan aku...maafkan ed mak,ayah....puas aku nangis semalam..aku xpenah ada masalah camni...yaallah...tolonglah hambamu yang lemah ini...skrg nie hanya padamu hamba berserah....aku dah xtau nak mintak tolong sape lagi..lusa aku exam...berikanlah ketenangan dalam menghadapi semua nie yaallah...aku harap semua yang terjadi nie ada hikmah disebaliknya...pada korang,aku mintak maaf sebab aku x ready untuk citerkan apa masalah aku skg...aku tertekan sangat dan aku perlukan sokongan....

5 comments:

Syahzamir said...

ed..
bawak kan bersabar ye..
tenang dan berdoalah byk2..
ak pn pnah hadapi situasi yang amat sukar dan perit...
ak pn pnah terpkir nak wat bende yang xelok..
tp syukurlah, dengan berkat ksabaran dan ikhtiar..
pasti akan ade jalan pnyelesaian yang lebih baik..

insyaallah...

T-reX said...

salam...
setiap masalah ada penyelesaian ye..
insyallah....
ada hikmah disebalik apa yg berlaku..
ini adalah dugaan utk ko...
lusa ada examkn..
now, fokus kat exam...
walaupun perit...but exam still akan ko tempuhi..
so, study perlahan2....
insyallah...
semua akan berjalan dgn baik...
good luck exam !!!!!

eD love photographY said...

thx all..
huhu...
aku harap2 macam tu la...
thx ya

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

chill'up owkey...masalah akan lebih mendewasakan dan mengajar kita erti kehidupan...so, wuts eva its comes..keep-on smilin' owkey...;D

n gud luck 4 ur exam...;)

eD love photographY said...

thanks mistaken identity..huhu...