Thursday, February 12, 2009

alhamdulillah...siap jugak akhirnya

project aku yang hampir siap
(photo by ED)

the making of "jatuh cinta itu perkara biasa saja"

alhamdulillah...akhirnya project digital photomedia aku siap jugak..hehe..poster nie bertajuk"JATUH CINTA ITU PERKARA BIASA SAJA"...pada mulanya aku dah give up dengan project nie..last2 semalam aku cuba jugak design photo yang aku shoot..dan menjadi..pagi nie dengan penuh yakin aku p jumpe sir shazli dan dengan x banyak kerenah die bagi permission untuk aku print...hanya tuhan je yang tau betapa hepi dan leganye aku...haha...ok la..korang mesti tertnya-tanya kan apa maksud disebalik poster aku nie kan...?..kalau korang nak tau,poster nie menggambarkan jatuh cinta tu hanya perkara biasa dan sesapa pon bleh bercinta..kalau korang tengok betul2 kat poster aku nie,korang akan paham yang orang gemuk x semestinya xleh bercinta dengan orang kurus dan comel..so kat sini aku tekankan konsep perkataan perkara biasa tu..mood yang aku gunakan x la terlalu berat dan senang untuk difahami..hehe...apapon aku nak ucapkan thx kepada bob dan qat yang sudi jadi model aku walaupon time photoshoot tu korang keje kena marah je..haha...bukan ape,korang tu xpenah nak serius..huhu..apapon bagi aku korang yang terbaik...sebab tu la aku pilih korang jadi model aku..haha...thx jugak kepada mmber2 yang lain sebab bagi sokongan moral dan pendapat @ kritikan kat aku.hehe...korang klik la kat gambar kalau korang nak tengok besar sikit kan yang the making tu....x pon korang leh melawat myspace aku di alamat http://www.myspace.com/edcomot007 ...ok la korang,truskan malawat blog aku nie ye...aku nak p kelas plak...bubye...mmuaahh!!..haha..tata

16 comments:

camera kasar said...

bgs2..
huhu..yg penting pic aq msuk blog..
hahaha~

Syahzamir S. Hashim said...

Fuh!
Mmg lawa la ed, smart gler..
ak bangga dengan ko..
ko terbaik!

nice post! huhu.
n mmg sampai apa yang gambar tu nak sampaikan,huhu

ed shahir said...

poyo la pian hang..
haha

ed shahir said...

haha..
thx syahzamir..
aku pon x tau nak edit camna lagi..
huhu...
neway,thanx ye...
hehe..
cinta itu buta k

HannaLuhan said...

ed ini sgt smart..
=D

.: Sugar-cRave :. said...

syabas anda!
yeah...tajuk mmg begitu masyuk dengan poster tu.....

poster dah menggambarkan isi tersirat disebaliknya~

*neway, model2 itu amat cumel skali...hikss..;D

.: Sugar-cRave :. said...

huhu...z0om zo0m sket...kat tmn Dr kah itu...ngeeeeheeeeeeeee...;D

Aiza J Rahman said...

nak jadi model ed jugekk!
hehehe!

ed shahir said...

hanna lagi smart..
hehe...
neway thx hanna..
tau x nie pon ed x puas ati lagi..
huhu..

ed shahir said...

yeah..
mistaken identity...
anda sungguh prihatin skali..
hehe...
thx mistaken identity..
:)

uihhh..pandainye dier...ingat taman DR ek..
hahaha...
meh balik...
u shoot gambar ed plak k..
hehe

ed shahir said...

boleh aiza..
tapi ed xda duit la nak bayar mahal2..haha...
setakat belanja char koteaw 2 pinggan mmpu la..
leh x?
hahaha

.: Sugar-cRave :. said...

huhu...of coz laa taw sgt..almost 3years me dok tm.Dr sana taw...;p

ed shahir said...

yeke..
wah...
3 tahun dok taman Dr?
haha...
kuat dating nie kan...
hehe...
nanti nak balik ipoh bagitau la ye

Unknown said...

huhuhu..smartt ar bro..
gd job..

ed shahir said...

THX R.I.Y.S.E.S.L.A.D.Y..
HEHE....

Nadzirul Afif Omar said...

sure dapat DEKAN!