Friday, February 6, 2009

INTERNET OH INTERNET...

korang leh agak x apa aku nak citer nie?hahaha..kalau korang leh agak xyah la aku nak cerita kan?hehe....macam nie...sebelah apartment aku nie ada 1 restoran nama CHERRY CORNER...kat situ ada disediakan wifi..so kebtulan umah aku ngan mmber2 sebelah je kan...dapat la rasa internet free..hehe...tapi yang x bestnya malam nie xtau la awat wifi tu jadi slow sangat2..pastu kerap terputus lak tu..huhu..tension tahap babun dah nie...nak reply comment yang masuk kat myspace pon xleh...huhu...aku xtau camna nak ilangkan tension tu so aku karangla blog nie...hehe...tapi aku rasa elok jugak la x dapat internet...sebab aku keje ngadap laptop je...kadang2 makan pon xtentu..huhu..x leh nak salahkan tenet tu sebab arus kecanggihan nie semakin meningkat...yang salahnya kita yang x tau nak guna nie...huhu...termasuk la aku..hahaha....aku rasa internet nie nak suruh aku study kot malam nie...esok kan exam..huhu...yaallah...cmne la aku nak jawab statistics esok nie..aku dah la benci+ x minat dengan kira2 nie,,..math sem lepas pon ckup makan je...huhu...
ok la korang,nanti ada crita menarik aku akan citer lagi k..aku pon da ngantok nie...nak selak2 buku sat pastu nak melayari bahtera bersama isteri tercinta..opsss!!!...hahaha...mana ada bini lagi la...hehe.....ngan bantal busuk aku la...ok sayangku sekalian,ed tido dulu ye....mmmuuuahhhhxx!!!!!....luv korang sangat2...nunite...hehe

3 comments:

Unknown said...

awainyaaa tdoq.haha
gudluck exam esk!

Rui said...

ha ha bro, ada orang open torrent kot kat cherry corner tu.. tu pasal slow

pape pon gud luck lah ngan xm ko esok

Syahzamir S. Hashim said...

Ye la..
orang tu dapat wifi cherry corner..
blik aku dapat wifi kms je..
kene lenjan testwifi byk2 kali,huhu