Thursday, March 19, 2009

cerita aku semasa dikolej hari ini...

aku nak cerita sikit nie pasal aku masa kat kolej tadi...hehe....ceria je aku hari ini...:) aku pon xtau nape aku ceria...haha...ok lah korang...aku hepi sebab aku leh derma darah kat kolej tadi...bukan nak bangga tau..tapi macam 1 kepuasan buat aku bila leh join...hehe...kira dah kali ke-3 aku derma darah termasuk arini...hehee...best2...rasa segar je badan nie bila darah yang lama diganti dengan darah baru...ermmmm betul ke teori aku ni..hahaha....tapi aku xpaham la bila ada individu yang cakap derma darah nie x baik untuk kesihatan..aku bukanlah nak kondemkan mana2 pihak..tapi korang cube pikir balik..xpenah plak dengar org mati sebab derma darah..hahaha..apapon aku xkisah..janji aku bukan la buat benda yang salah kan..hehe...ok la korang...aku nak rehat dulu...bubye dan selamat malam...hehe



nie plak selingan masa sesi photography untuk majalah kolej tadi..haha





13 comments:

kEy said...

adEh...nak dErma jugak~!

eD love photographY said...

jom2.hehe

Nana Rosli said...

cam takut2 jee muke ed.. hehehe
sakit ke?
anyway tahniah sbb mendrma!

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

uhhuuuu...bestnye dpt derma...me ni nak bangat derma tapi tak bole...doc xbg..huk huk...;p..tekanan darah rendah kowt...huhuu...

brapa tong kah yg anda derma td?.....;p

apepe pun syabas tuk anda yg berani...hikss...;)

ifahruzzaman said...

aku selalu gak derma2 ni...
tp kat nyamuk la bila kena masuk ladang.

hahahaha...

suffian.othman said...

ed o..
hehehe~

[[~R*i*Y*s*E*s**L*a*D*y~ ]] said...

huhu....semangat tul...bagush2....
me nak gak tp takut U..

asis said...

alala...baiknye n gembiranye..
bukan x elok derma darah cume bagi orang2 yang xcukup darah aje xelok..

ak lak xpernah lagik sebab xckup berat.. hak hak hak..

pic no 2 msti tkut nk kne cucuk..hoho

angkasa said...

ceyy ceyy ed derma drah wooo
hbat2
xtkot jarum norh
mmg tbik spring bg r!
hehe

eD love photographY said...

to nana rosli : hehe..tipu la kalau x sakit...but best....:)
thx ya

to mistaken identity : yeke..andakah doc itu..hahaha....:P

thx ye erin..hehe

eD love photographY said...

to ifahruzzaman : yeke..haha..yang tu nak tambah penyakit boleh la..haha

suffian othman : apa ooo..haha....

eD love photographY said...

riyeslady : hehe...ala..apa yang nak ditakutkan...xde pape la...u try la dulu :p

asis : hehe..yeke nie...ke timbang berat tu yang rosak..haha

*bukan takut tapi ngeri...haha

eD love photographY said...

to angkasa :..thx angkasa..haha...xde pape la ngan jarum besar tu...
:P