Saturday, January 24, 2009

selamat tinggal rambutku..huhu

pose bersama rambut lamaku..

selamat pagi korang... hehe..segar sikit lepas mandi n gosok gigi.. hurmmm aku wangi dah.. hahahaha... aku nak ucapkan trima kasih kat pyan sebab ajar aku pasal blog pagi nie.. thankz pyan.. hehe... tapi ade 1 perkara yang aku sedih sangat-sangat... ermmmmm.......pasal rambut aku yang da pendek... waaaa.....aku sayang giler kat rambut aku...huhu... aku baru je rebonding....kalau boleh nak la macam ariel peterpan tu... tapi hajat aku terbantut bila aku nyaris-nyaris kena kompaun ngan lecturer kat kolej.... hampeh tol.. terpaksa la aku skemakan wajahku yang memang da skema nie.. nightmare aku malam tu bila ingatkan pasal rambut... esoknye bila aku ke kolej mesti korg tau kan apa yang terjadi.. masuk je ke cafe...bertalu-talu pertanyaan diajukan kepadaku...ceh..skema plak ayat.haha.. "ed,awat hang potong rambut?smart la rambut baru hang..."smpai skg aku confius..tu pujian ke sindiran...ahhh..lantak korg la.. aku pon dengan confidentnye menjawab"ala...umo kita da meningkat..so kita kena la matang..tunjukkan imej yang kemas".. hahaha...poyo je aku... padahal dalam hati sumpah seranah.... hehehe.. apapon ok jugak aku rambut pendek.. still macho... ops.... okla all....... aku nak p basuh baju dlu.. bertimbun dah tu.... huhuhu... teruskan melawat blog aku nie ye... muuuahhhhhXXX!!!!!... hahaha... bubye

No comments: