Saturday, January 24, 2009

rasa bersalah plak..huhu

lokasi: 27c,block D,cherry apartment,30100,bulatan cherry,ipoh ,perak
masa : 3;32 pm
hari : sabtu
cuaca: cerah tapi macam nak hujan.huhu..
mood: sedih + rasa bersalah + bercelaru

pada suatu hari...hahaha...sempat lagi berjenaka..citer dier camni...tengah sedap aku layan lagu tetiba nset aku berbunyi...ade call la tu...aku pon jawab...rupe2nye mmber aku yang belaja kat kelantan call aku..dier budak kampung aku kat kedah..

"ed,cuti raya cina hang x balik ka?aku ingat nak ajak hang p men bowling kat jitra mall."
aku pon cakap"sori la wei...aku banyak sangat keje..lagipon malam nie kena gerak ke melaka"
dier pon dengan hampa jawab"hurmm xpa la kalau macam tu..nak buat macam mana kan"

pastu dalam 15 minit bunyi plak mesej..
tengok2 shieda plak hantar mesej...shieda nie mmber baik aku dari form 1 lagi..dier tanya"ed balik bila? aku pon reply la.."ed x balik la shieda..huhu..banyak sangat keje..nak kena g melaka lagi"....dier hantar lagi mesej kat aku..banyak plak kedit dia...hehe..."ala...lama da x jumpa ed..hari tu balik bukan nak gitau shieda pon.."sedih gila dengar ayat dier..aku balas balik"ed pon kalau bley nak jumpa shieda gak tapi len kali ek"....dier bagi mesej last kat aku..."xpa la ed...shieda paham...jaga diri baik2 k..."

aku rasa korang da paham kan nape mood aku camtu..aku rasa bersalah sangat...huhu...tapi aku da janji dan bagi duit untuk ke melaka tu....zam,chuck,sofi,teh,jibon,shieda,zety dan member yang laen maafkan aku ye....nanti aku balik kita p jalan2 k...aku janji aku shoot gambar kita bersama..
aku sayangkan korang...huhu..even aku jauh,tapi aku tetap ingat korang...take care ye kawan2 ku...

No comments: