Sunday, January 25, 2009

penyewa van yang tak ada otak!



beg-beg yang telah siap dipacking dari semalam lagi


aku da xleh tahan sabar lagi..macam haram punye owner van..nak bagi sewa tapi service lembab..ngok macam lembu...aku rasa lembu lagi bagus la..sepatutnye waktu skg nie aku ngan mmber-mmber da ada kat melaka tapi jadi sebaliknye..aku still lagi kat apartment nie..kami punye la semangat packing beg semalam...last2 ditunda malam nie..semua x leh nak salahkan kami atau fendi...semua nie salah syarikat sewa van tu...kalau da tau xleh nak kasi sewa jngan pandai2 nak janji..kalau owner tu adik aku memang aku sepak-sepak macam bola..aku cukup pantang la benda2 macam nie..ayah razak da banyak kali call tanye bila nak smpai..
aku pon kecian tengok razak jenuh nak bagitau parents dier masalah yang kami hadapi skg...gila babas punyer owner..orait...dorg semua cakap van akan ade pukul 8 malam nie..kalau x smpai jugak memang esok jugak aku akan balik kedah..hurmm....macam auntie india bawah rumah aku nie selalu cakap...cakap x serupa bikin dan busuk punye orang...ape da...si amir ngan kimi plak slumber badak je men dota...paan plak masih dalam selimut..haiii ntah la..huhu
tapi korang...kadang2 aku terpikir jugak...
maybe nie ujian yang datang kan..
nak uji kesabaran kami...huhu.......aku harap jadi la plan kami nak ke rumah razak di melaka..
insyaallah...

2 comments:

omawrozduan said...

masyallah.
apakah yang terjadi.
harap bersabar.
aku dpat mara nanti aku bawak korang gi paris.
wakakak

ed shahir said...

hahaha...
aku tnggu janji ko omaw...
aku berharap nie..