Thursday, August 12, 2010

vacation | cameron highlands II

mood : happy
location : bedroom,ipoh
listening to : OMG by usher feat will i am
drinking : no water...im fasting..hehe..

Yaallah lamanye aku tak update blog aku nie..bersawang teruk dah..huhu..mesti korang pun dah lupa dengan blog aku nie kan..hari nie dah 2 hari kita menjalani ibadah puasa kan? so aku rasa masih belum terlambat untuk aku ucapkan selamat menjalani ibadah puasa kat korang semua..hehe..semoga ibadah kita semua diterima oleh tuhan..amin..:)
ok lah,actually hari nie aku nak cerita kat korang pasal vacation aku ke cameron highlands..kalau tak silap aku 2 minggu lepas tapi baru hari nie aku ada masa nak share..lagipun minggu lepas aku sakit..terpaksa ulang-alik ke hospital untuk ujian darah..alhamdulillah...sekarang dah pulih..berbalik kepada vacation haritu,aku pi cameron dengan lecturer aku..miss jeslyn & miss farah sabri.thanks to iman jugak sebab join.tujuan utama kami pi sana sebab lecturer aku nie kononnya nak tengok tempat untuk program mentor mentee nanti..tapi aku rasa dah lari dari tujuan..haha..kami semua banyak shopping & makan-makan je..yang paling best,cuaca baik dan aku boleh snap gambar...:)

DSC_6663
miss jeslyn & miss farah 2
DSC_6579
DSC_6673
DSC_6582
miss jeslyn & miss farah 3
DSC_6615

ok lah..setakat nie dulu cerita aku...nak kena sambung buat kerja.huhu..bencinye...bubye semua..jangan ponteng puasa ok.:)

P/s : muka aku pucat dalam gambar disebabkan tengah demam..tapi still gatal nak berjalan.:P

11 comments:

SweetyMui2 said...

wahhh..cantek! hehe..dh sihat?
btw,pic last tu comel..hikhik

Anonymous said...

comel kawan kamu yg bertahi lalat tu :)

tp gambar2 ni sume cantik

selamat berpuasa shahir

ed shahir said...

sweetymui2 : hee..maceh..alhamdulillah dah sihat..:)

mak dara : hee..terima kasih..selamat berpuasa jugak.

Unknown said...

ohh..best2 g cameron...
selamat berpuasa jugak...

ed shahir said...

khairul : thx bro.:)

Jeslyn said...

Weeeee!!! I love the pics...seriously they are so sharp and nice :P hahahah but why u masukkan gambar i tgh makan lagi? :P

ed shahir said...

jeslyn : heee..saje..sebab suke tgk u makan..ahaha..:P

Unknown said...

haha comel gila gmbar last :)

farah said...

ed!! heee sy suke. tp pls la. gamba time sy ngn iman tu buruk ok! xske yg u.:(

ed shahir said...

farah : hee.maceh miss..ala xpe la..nice tau gambar tu..expresi muka tak dibuat2..:)

Jeslyn said...

Ed: suka tgk i makan? hahahah...aih u ni.... but its still nice! =)