Saturday, August 22, 2009

ramadhan & internet

assalamualaikum all...hehe...amacam 1st posa arini?best kan....hehe....hope korang semua ok la..& xda yang memonteng..huhu...ala..sebulan sekali je kan...cewah....bergegar je aku cakap..haha...ok la..aku nak amik kesempatan nie untuk mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa kepada kepada yang beragama islam,terutamanya kepada follower,pengikut setia blog nie,kawan2 dan semua la..hehe...perbanyakkan la amalan di bulan yang mulia nie dan semoga allah memberkati amalan kita hendaknya..amin...hehe...

kat sini aku jugak nak share kegembiraan aku sebab rumah aku kat ipoh nie da selamat pun pemasangan stremyx..hehe...alhamdulillah...xla susah hati sebab xde internet kan...kalau dulu asyik berebut broadband je..ehehe...dengan kadar bayaran rm11o sebulan,aku berpuas hati sebab internet nie laju giler...haha...so boleh la aku selalu update blog kan..yihaaa....haha.. aduii...badan ni rasa letih la plak..huhu..maklumlah,hari pertama ramadhan kan...ok la,aku chow dulu ye..ngantok tahap maksimum nie..bubye...

modem stremyx from Telekom Malaysia

No comments: