Thursday, February 5, 2009

FINE CLOTHING TEES LAUNCHING

t-shirt dari FINE CLOTHING

Yob!..ingat lagi x pasal local clothing yang aku citer dulu..ala...ada aku post aritu...FINE CLOTHING tu...hehe....apa yang aku harap da jadi kenyataan..dorang nie dah makin maju kehadapan iaitu FINE CLOTHING TEES LAUNCHING...(kalau salah bahasa sori tau).hahaha...kalau korang nak tau...lawa ooo design dorang nie...tapi bukan cap ayam k...huhu... kalau korang pakai tshirt yang dorang design nie memang nampak gempak...sebab pe aku cakap camni?sebab aku da tengok dan kaler die memang menarik..x la hitam putih je kan...so support la local clothing k...ala...kalau korang pakai adidas pon dah macam biasa sangat kan..apa kata kita layan FINE CLOTHING plak?hehe...kalau korang nak,korang leh dapatkan tshirt nie kat :


GIG ORBIT MUZIKA

TEMPAT:DEWAN ST JOHN AMBULANCE(DEPAN TAMAN DR)

TARIKH:28 FEBRUARY 2009


DATANGLAH BERAMAI-RAMAI!!

9 comments:

Aiza J Rahman said...

nk kaler itam!!!

ed shahir said...

serius ke nie...
hehe...

Syahzamir S. Hashim said...

Wah..
cam best je..
ak pasti akn sokong..
weh, nak pg nanti jgn le ajak ak..
huhu

ed shahir said...

hahaha...
nanti aku ajak hang k syazamir.....
jangan isau

Syahzamir S. Hashim said...

ok, thanks ed,
ajak aku na..
buat reminder kat hp hang,huhu

Unknown said...

mak aii jauhnyaaaa
style design
tp tu ah jauh ngat
:(

ed shahir said...

angkasa nie org mana...
datangla ipoh..

Rui said...

bro, idea fine clothing nie cam menarik jer..

kasi aplod design² lain skit ke cane, he he..

ed shahir said...

orait rui..
insyaallah kalau ada design baru nanti aku upload k...