Wednesday, November 11, 2009

biarlah gambar berbicara...

mood : ok la..mamai lagi..
status : belum mandi..hehe..
listening : penghujung rindu by jamal abdillah..


Photobucket

ku hanya insan yang lemah....

20 comments:

zan-xray said...

Betapa kerdilnya kita ni berbanding kekuasaanNya.
Setiap dugaan dan kepayahan itu ada sesuatu yang hendak disampaikan kepada kita.

Ingat Allah waktu gembira dan duka.

eD's photography said...

zan-xray : thx bro....ye..tu la...kdg2 bila susah baru nak ingat...hmmm....

die-art said...

kacak gile..hgaha

hidungberantai said...

emmm kita semua insan biasa yg lemah...lemah pabila ujian diturunkan kepada kita...pabila kesusahan datang,hati kita begitu mudah tersentuh dan sentiasa ingt kepadaNya..mungkin sebab itu kita diberi ujian iaitu untuk memberi peringatan kepada kita pabila kita leka dengan dunia..memberi peringatan bawaha kita ada Allah yg satu dimana semua perkara berlaku diatas kehendakNya..jika kita ditimpa ujian,perbanyakkan lah berdoa dan minta ampun dan cuba fikir sejenak kenapa ujian ini terjadi keatas diri kita,fikirlah dengan positive thinking..kuatkanlah hati..tgk dari gambo tu pun dah nmpak kegusaran di mimik muka dgn renungan jauh memikirkan sesuatu..kerutan yg menunjukkan tahap ketinggian masalah yang difikirkan..gambo ni mmg boleh menceritakan segalanya..semoga adik cepat sembuh dan semoga berjaya dgn cemerlang dlm peperiksaan..

Lala said...

hurm...sabar la ye....

Appleartwork said...

sabar la terima dugaan ni

eD's photography said...

die-art : hehe..besa je bro..thx...:)

hidungberantai : thx a lot bro atas nasihat tu...hehe...ye..aku ok skg...:) chill...

eD's photography said...

lala : thx lala :)

appleartwork : ye bro..thx na..:)

Aizattttt said...

knp wok?
xmo la sedeh2
da tak comel
hahahahahahahhahahhahah

eD's photography said...

aizat: hehe :)

adiwarnatasya said...

Ehh...ehh...
Tak mau gitu ed...
Kamu mesti kena kuat yaa:)

mardhiah hani said...

nice artwork ed ;)

KertaZ said...

Gambar tahan berak? =.='

eD's photography said...

adiwarnatsya : ye jue..hehe..ed kuat nie...ngeee...thx ye :)

mardhiah hani : thx hani...hehee :)

kertaz : weh..apa plak...huhu

inDah iNdrIana said...

ed:
sabar k..
kuatkan semgt..
kamu jgn putus harapan..
tenteng adek kamo.. insyaALLAH..
ALLAH lindungi dia..
kuatkan semgt kamoo..
kamu harapan keluarga kamu..
iva tau..
ed kuat..

eD's photography said...

indah indrlana : hmmm thx ye iva..
ed hope sgt camtu..
thx sgt2 tau..
:)

HonEyBuNNy said...

ed??napa sedey...ed tgh mamai kot neh..ish..be strong..

eD's photography said...

honeybunny : hehe..its ok la...ok2..
thx ila :)

~kem@ng~ said...

relax broo..:)
Allah kan ade..
dye saje nak uji tu..
:)

xpe, Allah uji tandenye Allah sayang..

:)
:)

cheer up bro!

eD's photography said...

kemang : thx bro...tu la..
aku tau..
hehe..

thx ye.. :)