Wednesday, November 18, 2009

keindahan kala mentari terbenam......

baru ada mood sikit nak berblogging..hehe...exam pun tinggal 2 paper je lagi..alhamdulillah setakat nie boleh la aku jawab..ehee...at least aku tak la melentok buat air liur basi dalam dewan exam tu kan...huhu..ermmm aku update nie pun bukan nak cerita apa sangat...just nak share hasil kerja aku yang tak seberapa nie ngan korang semua..selalu aku masukkan gambar orang je kan...sekali nie kita try tukar selera lak..hehe..jom kita layan gambar pemandangan waktu senja lak...bila tengok2 balik,rasa kagum dengan ciptaan tuhan nie kan kawan-kawan ?...apapun korang leh la layan gambar nie dan bagila kritikan yang membina ok..enjoy!!

Photobucket

dah tengok kan?...huhu....so bagi korang adakah aku telah rosakkan gambar nie...huhu...ok lah korang,aku pun still letih lagi..maklumlah,td puas perah otak..padahal tak leh jawab gak...hahaha......bubyeee :)

22 comments:

i'msosupernotcool said...

salam..
lots of nice pic here..
keep up..

ed shahir said...

imsupernotcool : thx bro...xda la..besa ja.. :)

fik-autoz said...

smart...ak ske purple,haha^^

die-art said...

cool beb..nice shot

adaNiff said...

sgt cantik.. :)

kemang~ said...

smart neyh broo..
:)

burt said...

nice pic...ISO tembak berapa ni?

ed shahir said...

fik-autoz : thx bro..hehe

die-art : thx bro..besa ja pon..hehe..tertembak..haha

ed shahir said...

ada hairuni : thx ada...:) thx jugak sebab follow ye..

kemang : besa je bro..thx na..:)

kawie2020 said...

aku ni xpandai sgt tentang teknik berfoto nih... tapi pic ko memang aku puji le...

ed shahir said...

burt : thx bro..adui.aku pun x ingat la bro....huhu...men tibai je...ni aku edit sikit nie...:)

ed shahir said...

kawie2020 : hahaha..xpe2...bro pandai bab rumah tangga.hehehehe....thx bro :)

lady-D said...

santekkkk !!!

adiwarnatasya said...

Ed,
Jue suka permandangan waktu senja:)
Kalau kat KL nie jue selalu pergi kat Hulu Langat dgn kakak tgk permandangan dikala senja...Pas tu baru balik umah heheheiii...Nice pic tu.

ed shahir said...

d-LA : thx dila..hehe.


adiwarnatsya : yeke..aah..cantik kan..sejuk je mata..thx ye jue :)

ILA HonEyBuNNy said...

gd luck ed..ila da balik umh...yeyyeyyeyey...hahhaha

ed shahir said...

honeybunny : hehe..thx ila...
yeke..
jaga diri elok2 ye...

:)

Appleartwork said...

smart giler!!!

ed shahir said...

appleartwork : haish..xda la bro...
besa ja pun..
huhu..
thx na :)

Anonymous said...

ED,cm pic sy kt cherating tu la
nway,chanteq:)

Anonymous said...

ED,cm pic sy kt cherating tu la
nway,chanteq:)

ed shahir said...

cik yaya : yeke..
hehehe..
thx eh