Wednesday, April 29, 2009

senja yang indah....


assalamualaikum semua..hehe...amacam? korang sihat ke...?hope korang sihat la ye..hehe...sedar x sedar da 2 minggu aku kat kedah...cepat kan masa berlalu...hehe...x sabar nak raya..ops...apa aku merepek nie..huhuhu...sepanjang aku bercuti ni,jarang aku nak lepak2,jalan sambil snap gambar..huhu....x de masa pon nak bermanja ngan kamera aku...waaa....sibuk sangat...tambahan plak kat kampung mana ada tenet kan...boring xyah cakap la...huhu....tp ada aritu aku buat gila melepak sorg2 sambil makan kuaci ngan air 100 plus kat tasik darulaman..sampai la senja..tenang sangat hati aku..hehe...dan ada la sikit aku snap gambar untuk tatapan korang semua..to angkasa...haaaaa nie ed da p tasik...nanti kita p lagi ye..kita p ramai2...:)

ok la...korang layan la dulu gambar2 kat bawah nie ye...aku nak p mamam plak nie..lapar la..bubyee..

indahkan ciptaan tuhan? kalau lah manusia pandai menghargai semua keindahan nie.....

11 comments:

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

aiyorkkkk...cantek bangatttt smua picc xspcially yg pokok klapa tu....da lame tak panjat pokok kelapa....hahaaa...jokinnnn...;p

nnt blk mesia mau minum air klapa smpai lebam...hik hik....;p

sheera said...

cntik edit, amboi pegi tasik x ajak ;P

[[~R*i*Y*s*E*s*L*a*D*y~ ]] said...

Yerla..Memang indah Ciptaan Tuhan..
Sebab Tu KEna MotiVasi diri
KAlau Nak Semuer Kekal Cantik..
btw Bro..MemaNG smaRt.
Semuer MaVEllous..
Paling OutstaNding Pic no.5..
aLAMaK bRO, jaTUH cINTA me Tgk Pic tu..ala2 kg view..Mcm OiL PAntinG
Pun Yer Gak..Lu cIplaK er Bro..
Gd JoB.

Nana Rosli said...

cantik dan indah seperti selalu..

asis said...

gi main golf ke?

eD love photographY said...

to mistaken identity : haha..thx erin...nope2...girl x leh panjat..nantiii...haaaaa...:P

ok2...kita minum same2..hehe

eD love photographY said...

to sheera : thx sheera..ala..camne nak ajak...no phone pon xde..huhu

to riyeslady : thx sangat2 tau..hehe..eh2 mana ada ciplak..ori la..huhu..neway..thx yaa

eD love photographY said...

to nana rosli : thx nana..

to asis : uih...mana la nak ada duit main golf..huhu

Syazwan Yazid said...

boleh tahan gambar2 kat sini...gud job! =)

solehah said...

hmm..
nice pic la.
sgt lawa.
minat2.~

eD love photographY said...

syazwan yazid : thx ye..
hehe

solehah : thx ye...