Thursday, April 7, 2011

coretan hati.....

mood : sad.
location : office
listening to : random sad songs.
drinking : mineral water
.

hati rasa sebak....

Sesungguhnya bila kita kehilangan barulah kita sedar dan menghargai. Sesungguhnya bila kita terluka baru kita akan mengerti apa itu luka. Dan mungkin bila kita rasakan rindu yang sangat dalam, barulah kita tahu seberapa besar makna dan erti seseorang bagi kita. Hargailah seseorang selagi ia ada...

DSC_3734

aku redha dengan dugaanMU tuhan....

13 comments:

BabyIntan said...

Adohai, sedihnya kak intan baca rintihan hati ed nie...kenapa nie ed?

J.M.R said...

sabar je la bro..

ed shahir said...

babyintan : ntahlah kak. cuba kuatkan diri sekarang nie..:(

::FAIZ FARISH:: said...

Betul....


Nice Picture

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

banyak2kan bersabar ye ed!
muhasabah diri dan ingat selalu
yg Allah sentiasa bersama kita

biarkan kesedihan tu berlalu pergi..
sesuatu yg berlaku pasti ada hikmah yg tersembunyi..

BabyIntan said...

Takpe sabar lah ed, dugaan dari Allah tu...

Inysa'Allah one day nanti sang suria kan menjelma jua...hee hee...sowiii gurau time2 org tengah sedih cam nie ye :D

P/s: Ibu arissa kata skrg takpe nak kiss arissa, tapi dah besar...haippp...babap kang!

yangyuyu said...

ed ed, cer cite cer cite...


btw gambar cantik....

Ara said...

sabarlah ye.sesungguhnye tuhan sentiasa bersama kita. la tahzan,innalaha ma'ana =)

si afro besar said...

ed okay tak.?

inDah iNdrIana said...

ed: sabar k.. setiap yang terjadi ALLAH telah tetapkan hikmah disebaliknya. ALLAH xkan duga ED klu ED xmampu nk lalui dugaan tuh.. smoga edy kuat utk lalui hari2 yang mendatang..

ed shahir said...

terima kasih semua. taktau nak cakap apa lagi sekarang nie. :(

Republic Aku said...

sungguh indah gambar itu sehingga tidak perlu berkata-kata ...tawakkal kepadanya.

black_mel said...

bro..ok ker?mcm ada prob jer bro..apa2 pun..sabar dan bnykkan berdoa...