Thursday, July 16, 2009

berangan sekejap

korang agak2 nape aku letak title macam tu?hehehe....2 3 ari nie aku keje berangan je...paling banyak aku berangan nak pakai keta cantik2 la..haha...tp ayah aku cakap,kadang2 angan2 la yang buat kita jadi semangat...yela,bila nak kejar angan2 tu,kita mesti kerja kuat..betul jugak kan...tapi ayah aku pesan lagi...jangan angan2 tu buat kita lalai dah la...huhu....ok la korg..tu je bebelan aku untuk hari nie..hehe...aku nak rehat dulu..selsema plak...waaa...x selesanye...bubyee

agak2 bila nak jadi kenyataan ek?huhu

6 comments:

sheera said...

cecey, sakan posing depan keta :D

eD love photographY said...

hehe...men edit je pon sheera..juz tampal muka.haha

t.K.a said...

isy2 kamu ni ed..
xpyh la ckp ko edit cmne sume..
bia la blagok sket..
xpe..
hehehe

wawaSUI said...

hahahaha
besa la
multimedia
mst syok tampal2 ni
huehuehuehuehue
wehhh nak tumpang p penang jim naek keta tu ar
kakakak
;p

eD love photographY said...

hahaha,,..xtau nak cakap ape

inDah iNdrIana said...

sungguh cantek anda edit..
sy un minat snap2 gambo neh.. blh r ajo