Wednesday, September 15, 2010

Fashion | IN RED & BLACK.

mood : sleepy
location : bedroom, ipoh.
listening to : seloka hari raya by uji rashid & hail amir
drinking : mineral water.

Alhamdulillah, aku baru sampai ipoh semalam. terpaksa balik awal sebab kerja masih banyak. hmm. serius aku tak rela weh. tak puas lagi kutip duit raya. tapi nak buat macam mana kan, rela tak rela, dah ada kat ipoh pun. HAHA. masa cuti raya hari tu pun aku still sibuk siapkan gambar-gambar photoshoot untuk portfolio client aku, cik jelisa shanjana.

okey, so pagi nie aku cuma nak masukkan sikit gambar-gambar dari photoshoot terbaru. theme photoshoot kali nie adalah modern fashion. Actually dalam masa yang sama aku tolong cik jelisa nie buat portfolio untuk modelling. Cik jelisa nie kalau tak silap aku berketurunan punjabi kot. maaf kalau silap. photoshoot kali nie agak mencabar sebab terpaksa berdiri di bawah terik matahari tambah-tambah masa kat 1st location, railway station. location yang ke-2 kira ok la sikit sebab kat tengah-tengah hutan. agak sejuk. hehe. terima kasih kepada cik jelisa sebab bagi komitmen yang sangat tinggi dan kawan-kawan yang sudi membantu dari segi prop & idea.

sebelum aku terlupa, photoshoot kali nie aku cuba buat 2 versi, merah & hitam. sebab bagi aku, colour macam nie lebih menyerlah dan sesuai dengan semua background. So,kat bawah nie aku masukkan sedikit gambar. :)

in red
tone
fashion
in-black-3
jelisa
shanjana

p/s : aku masih dengan identiti aku,mengekalkan warna gambar. natural colour.

23 comments:

themalin said...

waaahh cantek nye gbr! :D

ed shahir said...

thx cik namr :)

-luqman- said...

fuyo fuyo~
cantik dan natural :)

ed shahir said...

luqman : thx bro :)

black_mel said...

aku ingat model minah salleh mana la tadi..nasib baik dah lepas bulan puasa..leh layan lama2 sikit..apa2pun,proud to be malaysian..hehe..

p/s:Yup..sokong...kekalkan identiti sendiri..

ed shahir said...

black mel : haha.siot je.."layan lama2"..Hehe..

thx bro :)

Unknown said...

congrats ed :)
chantek la

ed shahir said...

cik shara : thx ye shara :)

Jeslyn said...

well done ed! Really nice! =)

ed shahir said...

jeslyn : thx miss..:)

| KBKCrew | said...

sgt cun n cool..hehehe.. :)

Unknown said...

pic yg sgt santek!!!

gud job bro..

tiafazunia said...

chantekkk! :)
portfolio tia ntah ble nk siap!
*sigh

ed shahir said...

casa blanca :thx a lot bro.:)

fauzi :thx bro :)

tiafazunia : thx tia..portfolio tia? nak siap macam mana..gambar pun takde..hehe..:P

Syifa Alshah (wutwut) said...

macam patung. cute! :)

TiM said...

me amat jeles ok..memang nice shoot..keep it up..

izizalirza said...

good job!! cuba try pasni amik dari different/abnormal angle, maybe perspective model akan lagi menyerlah..just a suggestion, coz im a newbie lgpun..^_^

ed shahir said...

elmo : thanks elmo :)

TiM : biasa-biasa je..thanks ye :)

izizalirza : Insyaallah.terima kasih sebab berkongsi idea. masa nie agak ketandusan idea disebabkan terlalu letih.maklumlah bulan puasa.hehe.
apapun thx a lot.

* cara anda komen menunjukkan anda bukan newbie dan nampak pro.apa2 yang baru harap sudi share ye :)

Unknown said...

cantik ggilaaaa gambar
mcm dlm mjlh lak :)
sukaaa

ed shahir said...

angkasa : thx angkasa :)

omawrozduan said...

kamera canggih?sumpah perli habes.haha

Anonymous said...

kenapa bahagian nie ko bahagi 2.. hahahaha.. :P

Anonymous said...

macam mana nk bg gambar tu terbagi 2????