Wednesday, June 30, 2010

ed shahir RETURN

Hye...nak bagitau satu benda je..hehe...aku dah ada kat ipoh tapi rasa macam malas lak nak mula semester baru nie..huhu..apapun aku kena tempuhi jugak kan..lepas nie leh la aku kembali update blog dan masukkan gambar-gambar baru..hehe..ok lah,aku baru je sampai dari kedah...rasa letih sangat...mahu rehat dan tidur...selamat malam :)

blog

p/s : rasa tak sabar nak jumpa kawan-kawan :)

19 comments:

Nur Su'aidah said...

wahhhh! cantik semua. yg pling suka gmbr awek cun tuh. :)

eD's photography said...

nur suaidah : hehe..thx ye :)

tia said...

wowww! i like dis!
smartt! :)

eD's photography said...

tia : thx tia :)

• Λ τ ♈ и • said...

yes ! ed da kembali ke blogspot . welcome back ed :)

eD's photography said...

atin : hehe..maceh atin..:)

bellar0ssa said...

huhu ramainye model =D welcome back!

eD's photography said...

bellarossa : hee..thx :)

CADPHOBIA said...

Ed has enter the building!

eD's photography said...

cadphobia : ehehe

amira said...

Imy blog n i like it..=)

fik-autoz said...

ak dtg jenguk sini..hehe

..stdy leklok bro

Dyna Yvonne said...

selamat kembali bblogging ed
^_*

eD's photography said...

amira : thx ye :)

fik : tq bro :)

dyna : selamat2..heee..thx

ko paham! said...

wahh. smue canteeekkk.
love all ur pic dude! :D

eD's photography said...

kopaham : thx dude

Khairul Azmi said...

selamat berblog kembali....

eD's photography said...

khairul : thx bro..:)

Radamuzik.blogspot.com said...

cantik..
pandai ko susun..