Wednesday, December 23, 2009

cuti makin melabuhkan tirai...

yeah!!!..cuti dah nak abis..pasni leh la aku teruskan hobi yang menyihatkan badan iaitu blogging..hehehe..sihat la sangat kan..ngeeee....senang cakap leh la aku merapu sepuas2nya nanti..hehe..boring gak cuti nie..member yang len semua cuti lewat2...pastu ada yang tak balik cuti..mati kutu aku..jadi anak dara kat umah..mandi pagi2,jemur kain,sapu sampah & basuh pinggan..kadang2 tu siram pokok bunga...mau kena gelak aku bila member sekampung lalu depan umah..hampeh!..huhu..
ok lah,kepada korang,nantikan entry aku yang akan aku update bila aku balik ipoh nanti..ermmm aku ingat nak balik awal january nie...nak elakkan kesesakkan la kononnya.,.hehe....insyaallah akan ada pic2 baru dari ed si budak kechik...ngeee....

Photobucket

gambar nie aku curi dari blog member aku..hehehe...gambar nie masa aku lepak ngan dia kat char koteaw...haha....http://jiesniper.blogspot.com/

12 comments:

Jard The Great said...

slamat bercoti! =)

Jard The Great said...

eh silap.. slmat menghabiskan sisa2 cuti.. ahaa..

eD's photography said...

jard : thx jard..hehe

fik_autoz^^ said...

bagus2 wat keje umah..huhu

angkasa said...

ha oke2
i will wait 4 the pics haha

missdiya84 said...

wah2 rajin org bujang ni..ni awek singgah blog ni mau ngorat ni haha..

eD's photography said...

fik : hahaha...thx2

angkasa : hehe..tunggu tau..maceh angkasa..hehe

eD's photography said...

missdiya : hey2..ehehe...awek yang dah kawin eh..hehehehe

Syima Syaz said...

ho ho ho~

eD's photography said...

syima syaz : ape yang hohoho..
hehehe

[[~R*i*Y*s*E*s*L*a*D*y~ ]] said...

ala..ala...comel nyer ..
huhuhu,,anak saper la ni...

eD's photography said...

riyseslady : hahaha...comel? segannye..ngeee...thx ye....anak mak ngan ayah la..hehe